Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Salamandra Prim Kft.
1077 Budapest
Dob utca 106. fszt. 9.
Írjon nekünk

Vásárlási feltételek

Webáruház üzemeltetője:


Szolgáltató neve: Salamandra Prim Kft. (www.irodatechnikai-webshop.hu)

Szolgáltató email címe: salamandraprimkft@gmail.com

Szolgáltató telefonszáma: 06-1/909-1168, 06-1/413-6268

Szolgáltató címe: 1077 Budapest, Dob utca 106. fsz. 9.

Illetékes vagy bejegyző cégbíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság

Cégjegyzék száma: 01-09-164715

Adószám: 10726554-2-42

Bankszámla szám: 10200892-31413154-00000000

Engedélyező hatóság megnevezése: Fővárosi Bíróság

Engedélyező hatóság címe: 1055 Budapest Markó u. 27., 1051 Budapest, Nádor u. 28. /Cégbíróság/

Engedélyező hatóság elérhetősége: 354-6000, 354-4800, Fax: 354-6041, Cégbíróság: 311-1216

Békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület

Békéltető testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Békéltető testület elérhetőségei: Tel.: 06 (1) 488 21 31, fax: 06 (1) 488 21 86

Webhosting szolgáltató neve: Bohemiasoft s.r.o.

Webhosting szolgáltató címe: Rudolfovska 85 Ceske Budejovice, CZ, EU

Webhosting szolgáltató elérhetősége: info@eshop-gyorsan.hu

 

----------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Vásárlási feltételek

Böngészés a webáruházban

A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez, vásárlásához nem szükséges előzetes regisztráció.

A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:
- ha ismeri a termék nevét vagy cikkszámát, közvetlenül rákereshet a „KERESÉS” dobozba beírva,
- a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

A kitallózott termékeket rendezheti név (ABC) vagy ár szerinti sorrendbe. Webáruházunk működését az elektronikus kereskedelmi törvény (2001.évi CVIII. törvény) szabályozásának megfelelően mutatjuk be az alábbiakban.


Regisztráció a webáruházba

A regisztrációt fejlécben található „REGISZTRÁCIÓ” gombra kattintva tudja kezdeményezni. A regisztráció során meg kell adnia nevét, telefonszámát, email címét, (szállítási) címét. Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. A regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni, a webáruházban is magyar nyelven talál információkat a termékekről. A regisztráció során megadott adatok módosíthatóak, és törölhetőek a megrendelés elküldése előtt, utólag már nem. Ha mégis változtatni szeretne, vagy elírás történne, kérem, keresse a webáruház üzemeltetőjét.
A regisztráció elküldése után a regisztrációkor megadott email címére egy üzenet fog érkezni, amely tartalmazza hozzáférését a webáruházhoz.

A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Regisztrációkor kérjük, hogy adatait a valóságnak megfelelően és pontosan adja meg.

Terméket kizárólag saját magának rendeljen meg, és a termék átvételekor személyesen, vagy meghatalmazott útján járjon el.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált email címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

A(z) „IRODATECHNIKAI-WEBSHOP.HU WEBÁRUHÁZ (Salamandra Prim Kft.)" a fenti információkat az adatvédelmi nyilatkozatának megfelelően használja fel.


Távszerződés

A szerződés tárgya a www.irodatechnikai-webaruhaz.hu webáruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A webáruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb, ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak. A webáruházban található ajánlatok az adott időpontban hatályosak.

A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak a(z) „IRODATECHNIKAI-WEBSHOP.HU WEBÁRUHÁZ (Salamandra Prim Kft.)” e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a(z) „IRODATECHNIKAI-WEBSHOP.HU WEBÁRUHÁZ (Salamandra Prim Kft.)” (1077 Budapest, Dob utca 106. fsz. 9., Telefon: 06 1 413 6268, E-mail: salamandraprimkft@gmail.com, Cégjegyzékszám: 01-09-164715, Adószám: 10726554-2-42) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

- Ha a Vevő személyes átvételt jelöl meg a vásárlás során, Szolgáltató köteles az általa biztosított üzlethelyiségben a termékeket Vevőnek átadni.

- Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében; ez esetben a távszerződés Felek között nem jön létre.

- A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

- Az oldalon található termék képek illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek!

- Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - Szolgáltató részére az általa kiválasztott módon megfizetni.

- Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

- A webáruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a(z) „IRODATECHNIKAI-WEBSHOP.HU WEBÁRUHÁZ (Salamandra Prim Kft.)" nem iktatja, és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.


Vásárlás és megrendelés

A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „VÁSÁRLÁS” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék alatt illetve mellett.
A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén. A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni, illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található pénztár, illetve kosár gombra kattintva, majd a rendelés összesítő oldalon a „MEGRENDELÉS” gombra kattintva.

A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására.

Kérjük, hogy a megrendelés véglegesítése előtt mindig ellenőrizze a megadott szállítási és személyes adatait, valamint a megrendelt termékek árát és mennyiségét, mert a rendelés véglegesítésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik.

A megrendelésének állapotát figyelemmel kísérheti a "FELHASZNÁLÓI FELÜLET", „MEGRENDELÉSEK” menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi rendelését is, amit az adott áruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

A webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

Az alábbi módozatokat választhatja megrendelése során:

Szállítási, átvételi módok:

Személyes átvétel (1077 Budapest, Dob utca 106. fsz. 9.), házhozszállítás.

Aktuális szállítási költségek a SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK, DÍJAK menüpont alatt.

A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék kiszállításának díja is.

Raktáron nem lévő termékek esetén igyekszünk a tőlünk telhető leggyorsabb úton a termék beszerzését, és kiszállítását, átadását biztosítani a vásárló felé.

A fizetés történhet:

- készpénzben (utánvéttel, vagy helyszíni kifizetéssel)
(Készpénzes fizetésre utánvét formájában is van lehetőség. Ez esetben a szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni.)

- átutalással

Amennyiben nem készpénzes fizetési módot választ, a termékek postázását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg!

A leadott megrendelést követően rendszerünk egy automata email üzenetet küld a megrendelés elküldéséről.


Reklamáció

Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja a(z) IRODATECHNIKAI-WEBSHOP.HU WEBÁRUHÁZ (Salamandra Prim Kft.).-t terheli.

Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):
- telefonon: 06 1 413 6268
- levélben: 1077 Budapest, Dob utca 106. fsz. 9.
- vagy email-ben: salamandraprimkft@gmail.com


Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru, több áru egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől az áru megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni. A vevőnek visszajáró összeget a vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza, amennyiben a fizetés kisállítás alkalmával készpénzben történt, úgy postai úton kerül megfizetésre. A vevő által kifizetett összeget Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta. A visszaküldött termékeket az Eladó 1077 Budapest, Dob utca 106. fsz. 9. címre kérjük címezni.
Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás joga nem gyakorolható abban az esetben, ha ön olyan egészségügyi terméket rendelt meg, amely kizárólag bontatlan és sérülésmentes állapotban hozható forgalomba, és az egészségügyi vagy higiéniai okokból a felbontás után már nem küldhető vissza. Amennyiben a termékkel kapcsolatos elégedetlensége miatt kíván elállni a szerződéstől, úgy az Ön kérését szavatossági igénynek tekintjük, és akként kezeljük.


Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak a 10.000,- forintnál drágább tartós használati cikkekre vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon. A reklamációt a bejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül kivizsgáljuk.

Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Eladó a vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére tartós adathordozón másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni.

Jogvita esetén a vevő a Budapesti Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.
A testületet az alábbi elérhetőségeken keresheti:
- név: Budapesti Békéltető Testület
- székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
- telefonszám: 06 (1) 488 21 31
- faxszám: 06 (1) 488 21 86


Figyelem!

A www.irodatechnikai-webshop.hu egy internetes áruház, a weboldalon található információk a gyártók, forgalmazók, szállítók valamint publikus lexikonok, szakkönyvek és folyóiratok információi – ezek tartalmáért áruházunk a felelősséget nem vállalja. Webáruházunk nem foglalkozik tanácsadással, problémamegoldással. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót!

 

 

Kellemes vásárlást kívánunk webáruházunkban!

 

 

NDc1ZDk1M